Long day

Otroligt lång dag. Började med att följa med Emma till jakobsberg för att färga håret. Det är alltså en timmes resa dit. Sen satt jag där i en och enhalv timme, läste tidningar om hår och inredning. När hon va klar åkte vi in till stan. Spanade runt på olika kicks efter ett välldigt speciellt nagellack som jag bara måste lägga vantarna på när det kommer in.
Sen sprang vi runt inne på hm och gina, kollade kläder och självklart hittar man ju en massa som man inte kan köpa bara för att man måste spara pengarna till annat. Bajs. När jag väll kom hem va jag så trött, hungrig och hade sådan träningsvärk att jag slängde mig i soffan till hungern tog över och jag blev tvungen till att laga mat. Gjorde ungsstekt korv med potatis, sjuuuukt gott.
Nu sitter jag här, med en påse godis i ena handen och datan i andra. Ska slänga mig i soffan, kolla på Pirates of the caribbean och njuta av min godispåse. Imorgon blir det sovmorgon.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0