Yesterday

Sitter och kollar reprisen av  gladiatorerna. Den en killen har ju utklassat alla gladiatorer men nu i hinderbanan hamnar han efter. Men igår då. Åkte till farsta yrvaken och ofräch för att införskaffa ett par skor. Har kollat in dom tidigare och nu är dem mina! Åkte hem tvättade ansiktet, bytte kläder och la på lite smink och sen var det bara att åka tillbaka till farsta med Saga som skulle köpa lite grejer. Tog en macka på ett fik och sen blev det en tur till willys för att handla mat och förnödenheter med mamma. På kvällen tog jag en promenad med Saga och sen åkte jag hem och kollade på film. Kikade även lite på melodifestivalen men tyckte inte att någon var speciellt bra. Men nu ska jag ta och fixa lite lunch och kolla på nån film.



Mina nya älsklingar!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0