Skitdag...

Riktigt jävla kass dag. Startade dagen klockan 9 efter 4,5 timmars sömn. Duschade för att vakna till, fixade mig, åt frukost och drog till Af. Där fick jag vänta i 40 min innan dem hittade tid för lilla mig och väl där fick jag besked om att jag kommer att behöva gå på jobbcoching 5 dagar i veckan om jag inte får ett jobb eller kommer in på komvux eller liknande. Det är det sista jag vill göra..... Sen skulle jag shoppa efteråt men blev lite ändrade planer så där i sista minuten.. Men gick in på H&M en snabbis och köpte en skit snygg kjol och strumpor, iaf något possetivt med denna dagen. När jag kom hem insåg jag att det inte finns någon middag och ag orkar verkligen inte gå och handla + att jag har ont i huvudet. Det kan inte vara menat att denna dag ska finnas..
 
 
Dåliga cam bilder men det är allt jag har att erbjuda..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0