Lovely day

Har inte gjort ett skit idag. Saga messterrade mig imorse så jag gick upp och åt frukost sen gick vi och la oss i gräset och solade, spela kort och lyssna på musik och jossan kom ett tag senare. Annars har jag varit rätt död.

Firade maddes 20års dag igår. Grillade i bandängen, käkade tårta, lyssnade på musik, drack och hade det allmänt trevligt. Vid 10-tiden drog vi in till stan och gick till Sommar. En riktigt schyst nattklubb faktiskt, massa barer, dansgolv och skönt folk. Stannade dock inte så länge. Va hemma vid halv ett ätandes på över kokta nudlar och läste klick. Men ska ta och hoppa in i duschen nu och smörja in mig med aloevera, har bränt mig lite på ryggen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0