So I cross my heart and I hope to die

Va ute med Emma, Jossan och Johanna igår och idag mår man som förtjänat, kanoners alltså! Haha, näe men seriöst kunde varit sämre. Men iaf började med lite förkrök hemma hos mig och jag fick jättefin present av Jossan och Johanna. Vid halv 10 tiden åkte vi mot gullmars och gick å bowlade. Det va svinkul och jag vann, haha! Sen åkte vi till odenplan och festade på Daam. Johanna bjöd på en miljon shottar, bartendern bjöd på shottar, vi drack strawberry daiquiri, jägerbombs och hade skit kul till stängning. Bästa utekvällen på ett bra tag. Men efter dem stängde skulle vi dra till nått annant ställe men efter klockan 2 kan inget bra hända så vid 3 satte jag mig i en taxi och åkte hem.
 
Nu vill jag bara ha en pizza, cola zero, chips, dipp och kolla på några filmer som jag laddade ner imorse. Ska även ta och fixa lite smycken och måla några ramar, lite pysselsöndag sådär. Men ska väll kravla mig ur sängen nu och röja undan lite.
 

Kommentarer
Postat av: Saga

logga in på skype :)

2012-09-02 @ 13:50:19

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0