3 Januari 2012

Andra inlägget för i år. Ett nytt år, nya tag. Har spenderat dagarna efter nyår i min one piece och ätit diverse onyttiga sakerna. Men imorgon blir det till att rycka sig i kragen. Ska nämligen gå på disney on ice med min syster. Sen hoppas jag på att det dimper ner ett paket i minbrevlåda så att jag kan göra klart två födelsedagspresenter. Känns lagom bra att inslagningen är ordnad men att själva innehållet inte är klart. Sen på torsdag fyller hanna år så då blir det förmodligen hem till henne för att överlämna presenter och gratta och på fredag ska jelena firas. En hel del roligt att se fram emot med andra ord. Men nu ska jag kolla på film.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0