5 Januari 2012

lång dag idag. Gick upp vid 07:30 för då skulle mamma iväg och jag var tvungen att passa Ellen efter som att hon är sjuk. Låg i soffan och kollade på barnpogram till 11 och höll på att dö av trötthet. Men efter 11 tog vi oss i kragen och gick till centrum för att köpa lunch och glass. Efter lunchen fick hon feber då jag bäddade ner henne i sängen så fick hon ligga där och kolla på film medans jag städade. Runt 4 åkte jag och Saga hem till Hanna där det bjöds på mat och diverse godsaker. Hon fick mycket fina presenter och jag hoppas hon blev nöjd med min, hihi. Men nu sitter jag och kollar slutet på cast away och äter chips, blir snart sängen för imorgon är det partaj hemma hos Jelena som gäller :)



Så avslutar vi med en otroligt snygg bild på mig ! HA.HA.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0