Tradera

Underbar dag. Har hunnit med en massa. Började dagen med en promenad med Emma. Satte oss nere vid ängen och drack varm oboy och snackade. Sen gick vi hem till mig, plockade fram lite grejer och hon fick kolla in mitt nya rum. Sen gick vi hem till henne för att packa en massa paket som hon skulle skicka iväg. Så åkte vi till högdalen, skickade paketen och köpte lite gott inne på ica. Åkte tillbaka hit tog massa kort på grejer som ska säljas. Sen blev det ytterligare en promenad med fatma, middag och nu har de senaste timmarna gått åt till att ta kort på det som vi inte han tidigare, skapa ett konto och börja lägga upp anonserna. Han bara lägga upp sex idag så imoron ska jag lägga upp resten. Ska även in till stan imorgon för att köpa mina skor! Är så himla lycklig. Men ska kolla lite på tv och sen blir det sängen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0