Gårdagen

Hade det lite stressigt igår. Drog till stanmed Emma vid 11 tiden. Köpte lite smått och gott bland annat nya högtalare till min dator. Dem överträffade mina förväntningar och var värda varenda krona. Sen köpte jag även lite annat smått och gott bland annat en hårfärg som jag planerar på att slänga i snart. Tog en snabb lunch på burger king och sen var det raka vägen hem. Städa, diska, duscha för att sedan möta Jossan, Hanna och Emma i centrum för att handla kvällens middag. Vi gjorde hemmagjord sushi, drack vin och hade allmänt trevligt. Jossan, Tove och Jonas kom förbi en stunde. När deandra drog ut slog jag mig ner i soffan med ett glas vam och kall, läste bloggar och kollade på Jerry Springer. Riktigt bra kväll faktiskt. Trevligt sällskap, god mat och mycket musik.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0