Panik

Läste ut hungerspelen del 1 igår. Har inte vågat mig på att böra läsa tvåan. Är kluven och vet inte om det blir som jag vill att det ska bli, hahaha! Men sysselsätter mig med annat för att inte börja panikläsa del två. Har städat lägenheten, tog en dusch men tydligen skulle vattnet stängas av under dagen och efter som jag är oengagerad och inte riktigt lägger märke till lappar i porten så stog jag där och han precis skölja ur shampot innan vattnet tog slut. Men nu har det kommit tillbaka så slängde i den lilla färg som fans kvar av min dipdye i håret. Det har aldrig riktigt blivit den färg jag velat att de ska bli men nu är det mer gul/oranget/rött/brunt och inte specieellt snyggt. Så ska försöka få lite färg i det iallafall. Måste ändå köpa ny färg kanske ska testa typ grönt eller blått eller eldrött? Vem vet. Men ska skölja håret nu och sen ska jag våga mig på att läsa Fatta eld.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0