6 mars 2012

Ligger och kollar på the big bang theory. Har gjort en massa idag. Eller igentligen inte men va barnvakt till lilla Liam medans Johanna va och körde. Tog en promenad och han sov så sött i vagnen. När Johanna va klar gick vi till bandängen för att titta på djuren. Efter åkte vi till skanstull för att hämta lite rejer och sen mötte jag Saga i gullmarsplan. Mötte Emma för att låna hennes plånbok och sen har jag bara ätit ända sedan jag kom hem.

 


Bild 1. Liam som soverså sött ivagnen på vår promenad
Bild 2. Dagens outfit + glajer, skinjackan och halsduk, hehehe.
Bild 3. En bild som Emma la upp på sin blogg igår. Min min är ju otroligt ovärderlig.
 Jag dööööööör, Hahahahahahhahahahhahah!




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0